نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ

بعداز توضیحاتی که دادیم در‌این نصیب میخواهیم در خصوص فراگیری Disavow کردن نقطه صفر سئو بک لینک و پیوند های اسپم و مخرب در سرچ کنسول گوگل کلام کنیم و قدم به قدم طرز اجرای آن را به شما نماد دهیم.

مرحله نخستین - تنظیم لیست پیوند های اسپم (شناسایی پیوند های اسپم)

در اولی گام می بایست لینک و پیوند‌های مخرب و بی‌چگونگی که به سمت تارنما شما می آیند آکادمی رایا پارس شناسایی نمائید. معمولا پیوند‌های تحت جزو این مورد ها می‌باشند:

لینک و پیوند‌های انبوهی که از وب سایت‌های غیرمرتبط و دارنده محتوای بی‌بها به سمت شما می آیند.
بک‌پیوند‌های به طور انبوه و مبلغی خریداری گردیده‌اند.
قرارگرفتن پیوند وبسایت شما در وبسایت‌های اسپمر
تبادل زیاد غیرطبیعی پیوند با دیگر افراد
ساخت و ساز PBN و اخذ انبوه لینک و پیوند
در‌صورتی‌که در تشخیص بک‌لینک و پیوند‌ها در گیر خلل شدید می توانید  what is seo به سرچ کنسول گوگل بروید و روی Search Traffic بزنید. آنگاه Links to Your site را تعیین فرمایید. به‌دنبال از قسمت Who links the most بایستی روی Download more sample links و download latest links کلیک فرمایید.

مرحله دوم - تنظیم پوشه متنی به اسم DISAVOW.TXT بر اساس با استاندارد گوگل

پس از شناسایی لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم می بایست یک پوشه متنی به طور disavow.txt (لزوما اسم پوشه نیازی وجود ندارد disavowباشد، اما پسوند آن می بایست Txt باشد) دربردارنده این پیوند‌ها تنظیم فرمائید و آن را برای گوگل بفرستید. برای تهیه و تنظیم این پوشه بایستی استانداردهای گوگل را رعایت فرمایید. هر سطر بایستی دربرگیرنده یک URL باشد و هر پیوند در یک خط باشد. در شرایطی‌که نیاز به توضیحات داشتید بایستی از هشتگ استعمال فرمائید. 

# Two pages to disavow
http://spam.example.com/stuff/Idea.html
http://spam.example.com/stuff/paid-links.html
# One domain to disavow
domain:shadyseo.com

در غایت پوشه متبوع می بایست با پسوند txt و با یونیکد UTF-8 ذخیره خواهد شد.

مرحله سوم - آپلود پوشه در سرچ کنسول

درین مرحله می بایست پوشه پایانی را در سرچ کنسول گوگل لود نمائید، البته ممکن میباشد چندین هفته مجال پیروز شود تا حاصل متبوع معلوم گردد. برای این شغل به طور پایین شغل نمایید:

از روش این لینک و پیوند وارد برگه disavow links گردید. 
آن گاه تارنما موردنظرتان را تعیین کرده و روی Disavow Links کلیک نمائید.
در کاغذ نو روی Disavow Links بزنید.
در‌این مرحله روی Choose File بزنید و پوشه آیتم نظرتان را گزینش فرمایید.
بعد روی Submit بزنید.
پس از آخری شدن اقدامات از سوی گوگل پست الکترونیک دربردارنده جزئیات برایتان ارسال می شود.

مرحله چهارم - مراحل پذیرش به وسیله گوگل

در صورتی تمامی امور را صحیح جاری ساختن داده باشید انتظار می‌رود در یک مقطع یک تا چهار ماهه لینک و پیوند‌های مخرب حذف گردیده و وبسایت شما از پنالتی بیرون خواهد شد. در شکل پذیرش و پایانی شدن شغل، ایمیلی از سوی گوگل برای شما ارسال میشود. ولی حواستان می بایست به عبارتی‌طور که اشاره کردیم Disavow کردن خیلی حساس میباشد و در صورتی به غلط این فعالیت را جاری ساختن دهید ممکن میباشد درجه شما بدتر از قبلی گردد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:47

نکته ای که می بایست در اولِ دعوا seo وب سایت مطرح کنیم: نقطه صفر سئو تغییراتی میباشد که HTML5 در seo داده میباشد. تعداد تگ H1 در HTML5 محدودیتی ندارد. شما می‌توانید به هر قسمت تارنما یک تگ H1 بدهید و این تگ تیتر مهم به عبارتی قسمت در لحاظ گرفته می‌گردد. از جمله شما یک تگ NAV در برگه خویش دارید که منوی وبسایت را تولید می نماید. تیتر مهم درین تگ را H1 قرار میدهید. در پی شما به تگ Aside هم یک تگ H1 میدهید این تگ هم، آکادمی رایا پارس تیتر مهم، تگ Aside در حیث گرفته می گردد. گوگل و کل مرورگرهای دیگر فقط تگ H1 را که دربالا ترین شاخه قرار داشته باشد و ذیل تیم هیچ کدام از تگ های تازه HTML5 نباشد را تیتر شیت تشخیص می دهد. what is seo یعنی اینکه تیتر نوشته‌علمی را می بایست در یک کانینر Div قرار دهید. براین اساس تیتر اساسی وبسایت قادر است حتی او‌لین H1 نباشد. ضابطه دیگر در عنا وین HTML5 که seo را پایین اثر قرار می‌دهد. تگ تازه Hgroup میباشد این تگ به وسیله وبسایت W3c معرفی شد‌ه‌است. بدین ترتیب به طور کامل تائید شد‌ه‌است. با این تگ شما می‌توانید تعدادی تگ تیتر بندی را در ذیل شاخه این تگ بصورت زنجیر وار پشت سر هم بیاورید. این نکته بدان مضمون‌ میباشد که شما می‌توانید براحتی پس از تگ H1 از یک تگ H2 استعمال نمایید. فارغ از آنکه بخواهید نگران پیامدها آن در گوگل باشید. در حالتی‌که از این تگ تازه به کار گیری کرده باشید گوگل و بقیه موتورهای کاوش براحتی تشخیص می‌دهند که‌این دو تگ در یک دسته قرار دارا هستند. نمونه: یک وبسایت دو تیم بندی کالا بلبرینگ و یاتاقان را در برگه ای می‌خواهد به اکران بگذارد که استفاده کننده با کلیک روی هریک بتواند اشکال تولید ها مربوط به آن‌ها‌را مشاهده نماید. تیتر مهم این نصیب بلبرینگ و یاتاقان میباشد و تیتر نصیب بلبرینگ به طور طبیعی بلبرینگ می باشد و تیتر قسمت یاتاقان مطلقا یاتاقان میباشد. براحتی میتوان با این تگ تازه این عناونین را به هم مرتبط کرد و تیتر بلبرینگ و یاتاقان را با H1 و تیتر بلبرینگ را با H2 و در ذیل آن تیتر یاتاقان را نیز با H2 نوشت. سوای آنکه نیازی به توضیح و تگ اضافه ای درین بخش باشد.

رعایت اصول اول ساخت وب سایت برای بالا بردن seo تارنما
اصول نخستین در معنای تعیین اسم دامنه مطلوب و فارغ از اشتباه املایی، عدم تعیین دامنه های ناشناخته برای کاربر، تعیین یک سرور استوار با یک دیوار حریق طاقت فرسا افزاری(Cisco در هم اکنون حاظر شایسته ترین مارک دراین باره میباشد) است.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 13:21

یادگیری بهینه سازی فقط از روش بازرسی یا این که  نقطه صفر سئو مشاهده قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود و سئوکار می بایست شخصا شیوه های گوناگون را طراحی و تجربیات نماید. تکنیک های بخش اعظمی برای بهبود seo وبسایت وجود داراست که هرمورد از تکنیک ها روی تارنما های گوناگون، نتیجه ها مختلف نماد خواهند اعطا کرد. بدین ترتیب سئوکار بایستی تکنیک های متعدد را روی وبسایت های متعدد، اعمال نماید و حاصل نتیجه ها را تحقیق کند.

8- احاطه بر ابزارهای موردنیاز در seo
یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بر ابزارهای رایج و پرکاربرد seo اشراف داشته باشد آکادمی رایا پارس و استعمال از آنان‌را خاطر بگیرد و از آن‌ها در پروژه های خویش سود پیروزشود. دو ابزار بسیار اثرگذار و پر کاربرد در بهینه سازی عبارتند ا ز گوگل وبمستر تولز (google webmaster tools) و گوگل آنالیتیکس (google analytics). به صورت نمونه یک سئوکار ماهر می بایست بداند خطاهای ساخت‌و‌ساز گردیده در گوگل وبمستر تولز را به چه شکل می قدرت برطرف کرد یااینکه بررسی خوی یوزرها وبسایت از روش آنالیتیکس به چه شکل میباشد. what is seo گوگل آنالیتیکس یک ابزار متخصص است که هر بهینه سازی کاری می‌تواند از آن در جهت ارتقا جايگاه وبسایت خویش در گوگل استعمال نماید. خلال دو ابزار نام برده، ابزار های اثرگذار دیگری مثل google tag manager  و google optimize و hotjar و google trend , google keyword  planner  و … وجود دارا هستند که با استعمال از این ابزارهای کاربردی می شود به شکل ماهر یک وب سایت را در جهت بهبود بهینه سازی آنالیز و پژوهش کرد.

9- چک و پژوهش رقبا
یکی‌از دیگر از کارهایی که هر بهینه سازی شغل ماهر می بایست به آن احاطه داشته باشد، تحقیق و محاسبه رقبا میباشد. یک سئوکار بهتر بایستی بتواند رقبای اساسی وب سایت گزینه نظرش را پیدا کرده و آن‌ها را آیتم نظارت قرار دهد. برخی ها برسی رقبا را فقط به بک پیوند های وب سایت رقبا محصور می نمایند، در‌صورتی‌که که نظارت و بررسی رقبا، معنی بسیار کبیر تری داراست. به صورت نمونه، یک سئوکار بایستی بداند رقبا در چه لغات کلیدی درجه بالا دارا هستند و چه اقداماتی می بایست صورت بپذیرد تا در حاصل کاوش به آنها رسد. برای رسیدگی بک پیوند های رقبا می قدرت از ابزارهایی مانند تارنما ahrefs بهره برد. همینطور تارنما moz نیز واحد سنجش اسپم اسکور و دامین آتوریتی و پیج آتوریتی پیوند ها را مشخص و معلوم می نماید. هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین آن بالا بود و فالو هم بود حتما بسیار موءثر میباشد. 
با به کار گیری از ابزارهایی مانند similarweb تعداد ورودی های تارنما رقبا را می قدرت رسیدگی کرد. سئوکار از این طرز قادر است متوجه گردد که ترافیک ورودی وب سایت رقبا از روش گوگل بیشتر میباشد یا این که بازدید بدون واسطه و یا این که بازدید واسطه ای. برای سئوکار ماهر اساسی میباشد که بداند ترافیک تارنما رقبا بیشتر از روش کجا مدد می‌گردد. به صورت نمونه، درصورتی که بیشتر ترافیک رقبا از روش گوگل باشد مشخص و معلوم می گردد روی لغات و عباراتی اصلی و ارزشمندی شغل کرده اند.
یک سئوکار بهتر با ارزیابی و پژوهش رقبا می‌تواند نقاط ضعف آنان‌را بیابد و از این نحوه در جهت بهبود بهینه سازی وبسایت خویش، آن نقاط ضعف را تقویت نماید. چنانچه یک سئوکار نتواند رقبای تارنما خویش را به نیکی تحقیق کند و از نظارت های صورت گرفته به بهره خویش منفعت پیروزشود، هیچ گاه نمی تواند یک بهینه سازی فعالیت حرفه‌ای خواهد شد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 14:29

رعایت ‌نکردن اصول بهینه سازی تکنیکال میتواند تارنما شما‌را از تصاحب کردن درجه‌هایی که مستحق آن میباشد، نقطه صفر سئو بدور نماید. به دنبال بررسی لیست مهم ترین شغل های seo تکنیکال را مرور میکنیم:

پیاده سازی ساختار وب سایت: یوزرها وب سایت شما و موتورهای کاوش بایستی بتوانند شل میان صفحه های و موضوعات متفاوت آن بگردند و به هر چیزی که می خواهند به راحتی دسترسی پیدا نمایند.  آکادمی رایا پارس به همین برهان بایستی فورا بعد از فعال‌سازی وبسایت، برنامه ای برای ساختار صفحه ها آن داشته و تیم‌بندی‌های مطالب و لینک و پیوند‌های داخلی فی مابین صفحه های را از آغاز گزینش نمائید.

مطمئن گردید صفحه ها وبسایت قابل خزش می باشند: در حالتی که که صفحه ها شما قابل خزش نباشند، قابلیت ایندکس ‌شدن به وسیله گوگل هم ندارند. براین اساس ضروری میباشد خطاهای مربوط به فولدر ROBOT.TXT را محاسبه فرمائید. برای این فعالیت به بخش Coverage سرچ کنسول بروید و همگی ایرادات و هشدارهای مربوط به خزش نشدن وب سایت را رسیدگی فرمایید. در شکل بروز اینگونه مشکلاتی قطعا برای رفع آنان مبادرت فرمائید.

مطمئن گردید صفحه های وبسایت قابل ایندکس میباشند: امکان ایندکس ‌شدن با قابلیت و امکان خزش ‌شدن گوناگون میباشد. در صورتی‌که که در کاغذ‌ای از تارنما شما از تگ نوایندکس مستعمل باشد، ورقه موردنظر خزش میگردد البته ایندکس نمی شود. در گزارش Coverage سرچ کنسول این آیتم را هم میتوانید ارزیابی نمایید.

مطمئن گردید از https به کار گیری می کنید: https پروتکلی برای صفحه های اینترنتی میباشد what is seo که از داده ها یوزرها نگهداری می‌نماید. به کار گیری از این پروتکل سبب ساز ارتقای سکو شما بوسیله گوگل هم

وب سایت‌تان بایستی تنها روی یک دامنه قابل دسترسی باشد: وبسایت شما نباید با نشانی‌های متعدد قابل دسترسی باشد، چون مشکلاتی در خزش، ایندکس و امنیت تارنما‌تان ساخت می‌گردد. عالی میباشد شرایط‌های متعدد نشانی وب سایت را روی یک کدام از آنان ریدایرکت فرمایید. برای مثال می توانید نشانی‌های

http://yourdomain.com
http://www.yourdomain.com
https://yourdomain.com
را روی نشانی https://www.yourdomain.com ریدایرکت فرمایید.

سرعت تارنما را پژوهش نمایید: سرعت صفحه های وب سایت تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای سکو‌بندی گوگل شناخته می شود. واضح میباشد سرعت وبسایت نقش مهمی در ارتقاء تجربیات کاربری وبسایت داراست، در شرایطی که تارنما شما دیر بارگیری خواهد شد، هیچ کاربری قرار وجود ندارد در آن بماند، درنتیجه سکو‌ای هم از گوگل نمی‌گیرد. برای اعتقاد از سرعت وب سایت‌تان میتوانید از ابزارهایی مثل PAGESPEED INSIGHT یا این که GTMETRICS استعمال فرمائید.

تلفن همراه‌فرندلی ‌بودن تارنما را پژوهش فرمائید: گوشی‌فرندلی ‌بودن وبسایت در سال‌های اخیر برای گوگل التفات متعددی پیدا کرده و مخصوصا در جستجوهای موبایلی مرتبه وبسایت شمارا به شدت بالا می برد. برای یقین از تلفن همراه‌فرندلی ‌بودن وبسایت هم می توانید از ابزار آزمایش گوشی‌فرندلی گوگل به کار گیری فرمایید.

پلاگین فشرده‌سازی تصاویر نصب نمائید: فشرده‌سازی تصاویر سبب کاهش وسعت آن ها و بالا رفتن سرعت بارگیری صفحه های میگردد. در شرایطی‌که وب سایت‌تان وردپرسی میباشد پلاگین‌های متعددی برای این فعالیت در اختیارتان قراردارد که به صورت خود کار تصاویر وبسایت را فشرده می‌نمایند.

لینک و پیوند‌های شکسته را اصلاح نمایید: پیوند‌های شکسته به تجربیات کاربری وبسایت شما ضربه میزند، مدام حواستان به پیوند‌های وب سایت‌تان باشد و در شکل وجود لینک و پیوند شکسته سریع برای اصلاح آن مبادرت نمائید.

صفحه ها تکراری را اصلاح نمائید: گوگل صفحه های یا این که محتواهای تکراری را به هیچ عنوان دوست ندارد. سرچ کنسول گوگل در شکل وجود اینگونه صفحاتی آن را در نصیب Coverage به شما اگاهی می دهد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 16:30

استعمال از گواهینامه و پروتکل های امنیتی برای وبسایت نقطه صفر سئو از اهم واجبات میباشد. با دقت به محدودیت هایی که در LetsEncrypt به وجود آمده، عالی میباشد ورژن های مبلغی سند های امنیتی را تهیه و تنظیم نمائید تا اکران تارنما شما محصور به دستگاه های نو نباشد.

به کار گیری از خدمت‌ ورکرها
خدمت‌ ورکرها واسطه‌ ای در بین مرورگر و سرورهای میزبانی می‌باشند. در PWA، از خدمت‌ ورکرها برای ارسال اعلان به مخاطب و حالت آفلاین به کار گیری میگردد.

خلل در آیکون اینترنت نرم افزار
یوزرها سیستم برهان iOS این قابلیت را دارا‌هستند آکادمی رایا پارس تا اینترنت‌ نرم افزار‌ها را به کاغذ مهم خویش اضافه نمایند، که باید در بخش هد کاغذ تمجید گردد. در شکل عدم اعتنا به‌این زمینه ممکن میباشد یکی تصاویر جانور در شیت تحت عنوان آیکون در لحاظ گرفته گردد که صورت نیکی ندارد.

کد قرار دریافت کردن آیکون در هدر:

1
<link rel="apple-touch-icon" href="/example.png">
از ریدایرکت های تکراری پرهیز نمائید
ریدایرکت های غیر اصولی منجر میشوند تا سرعت بار گذاری ورقه به شدت کاهش یابد. در‌صورتی‌که که با این نادرست مواجه شدید، به طبع آنالیز نمایید تا اشتباهات ریدایرکت در ورقه وجود نداشته باشد.

کاغذ بار گذاری فردی بسازید
معمولا به هنگام لود اینترنت نرم افزار ها، مخصوصا ورژن های همگانی غیر حرفه‌ای، شاهد یک شیت سپید بی نقص هستیم. سفارش میشود یک ورقه  فردی سازی گردیده برای بارگذاری ابتدایی بسازید.

رنگ نشانی توشه را تغییر تحول دهید
گوگل سفارش داده تا برای اینترنت نرم افزار خویش، کاری نمائید تا نوار بالایی به رنگ دیگری درآید. این وجه تمایز آیتم دقت شاخص های گوگل لایت هاوس میباشد.

محتوا با کاغذ اکران مطابقت وجود ندارد
با به کار گیری از تگ viewport، می‌توانید مطمئن گردید که ورقه وبسایت تان دقیقا در قاب برگه اکران هر دستگاهی به صحت قرار می‌گیرد. گاهی مواقع شاهد این می باشید که برگه ای در تلفن همراه مانند اکران دسکتاپ در معرض روئت کرد قرار می‌گیرد. با استعمال از اصول viewport این نقص‌ رفع میگردد. what is seo منتهی بایستی توجه فرمائید که پیاده سازی ریسپانسیو اثر بسیار متعددی در کوشش درست برگه دارااست.

تعلق به جاوا
زمانی کاغذ یا این که محتوای آن به طور کامل متکی به کدهای جاوا باشد، این نادرست نشان داده میشود. توجه داشته باشید که محتوای شما بایستی بتواند سوای تعلق به اسکریپت های جاوا نیز بار گذاری خواهد شد.

جانبداری از اشکال مرورگر
مطمئن گردید که وب سایت شما میتواند در اکثر وقت ها مرورگرهای اساسی و پر کاربرد گشوده خواهد شد.

نقص‌ در شناسایی لینک برگه
هر ورقه از وبسایت بایستی یک نشانی URL مخصوص داشته باشد. این مورد بخصوص برای اشتراک گذاری محتوا در هرجایی برجسته خیس به حیث می‌رسد. نظارت فرمایید که وبسایت شما در مجموع صفحه های، ارتباطات را به صدق شناسایی می نماید.

افزایش عملکرد تارنما برای شایستگی در امتحان های Light House
هرچند سئوی تارنما به تنهایی یکی سرفصل های بسیار زمانبر و غامض میباشد، با این درحال حاضر مواقعی برای سئو موقعیت یه خرده و کیفی وب سایت وجود دارااست که با هم پژوهش میکنیم. توصیه میکنیم فراگیری seo را اخذ فرمائید.

نیازی وجود ندارد کل تصاویر یکجا لود شوند
اکثرا با خصوصیت بارگذاری تنبل یا این که Lazy load آشنا می‌باشید. این ویژگی به تارنما اذن می‌دهد تا فقط تصاویری را اکران دهد که در ورقه اکران قابل روءیت میباشد. با این وجود، هرچقدر به سمت ذیل برگه اسکرول میکنید، موادسازنده ورقه با قرار گیری در معرض روءیت کرد، بارگذاری میگردند.

به کار گیری از تصاویر با اندازه مطلوب
عکس هایی را تعیین نمایید که برای برگه قابل به کار گیری میباشند. از جمله برای یک تصویر شاخص نیازی وجود ندارد یک پوستر بیلبورد را به کتابخانه بیاورید. عالی میباشد پیش از بار گذاری عکس ها، بقیه استانداردها را برای ورقه در لحاظ گرفته و به طور اصولی از آن‌ها به کار گیری فرمایید. وردپرس و بعضی افزونه ها میتوانند در‌این نصیب به شما باور خیال بدهند، اما در غایت این شما می‌باشید که می بایست دراین مورد توجه کار داشته باشید.

تفاوت در بین تصویری که در کاغذ نشان داده میشود با تصویری که آپلود نموده اید، نباید بیشتر از 25 کیلوبایت باشد. از جمله، در‌حالتی که عکسی که در یک شیت مشاهده می شود اندازه 1024در 768 پیکسل داشته باشد، البته تصویر آپلود گردیده 1920در 1080 پیکسل باشد، مرورگر شما تصویر بزرگتر را خوانده البته آن را در بعدها کوچکتر اکران می دهد. ما پیش از این شایسته ترین وبسایت ها برای اخذ تصاویر کیفیت بالا را معرفی کرده ایم.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 76 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 15:48

رپورتاژ به طور هدفمند و سازمان یافته کوشش می‎نماید با ارائه ماجرا‌سیرتکامل و جالب پیام مارک را به استفاده کننده منتقل نماید، نقطه صفر سئو هر چقدر این پیام به صورت مناسب تری منتقل گردد و رسانه‌های ارائه‌کننده پیام قیمت و اعتبار بیشتری داشته باشند شانس توفیق اطلاع رسانی ارتقاء می یابد.

اعتنا فرمائید از تکثیر اطلاع رسانی به خیل عظیم و به صورت یکسان خودداری کنید. وبسایت‌هایی که از نگاه جايگاه و اعتبار زیر‌خیس از شما میباشند منزلت قابل قبولی برای نشر رپورتاژ‌های شما نخواهند بود.

چطور یک رپورتاژ اطلاع رسانی جالب می‌‌خواهد شد؟
رپورتاژ بایستی متناسب با مال و خدماتی که قصد معرفی آن‌ها را دارید تنظیم خواهد شد و از عنا وین تاثیرگذار منفعت پیروز شود. آکادمی رایا پارس یک تیتر مطلوب در توفیق رپورتاژ‌های اینترنتی اثر بسیار متعددی دارااست.

غرض‌گذاری قبل از کتابت اطلاع رسانی سبب ساز می شود what is seo مولف سیر فرضی کاربر را در لحاظ بگیرد و به ایجاد محتوای با ارزش امداد می‌نماید. به کارگیری از لغت ها توانا و موثر در تیتر و محتوای رپورتاژ خبری به توفیق آن یاری می‌نماید. این موادتشکیل دهنده در کنار یکدیگر به ساخت یک اطلاع رسانی جالب و اثربخش یاری می‌نمایند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 14:36

در قبل کتاب های سوای تصویر بازرسی می شدند، نقطه صفر سئو ولی امروزه ذوق و سلیقه ها فرق نموده است. حتی یک نقطه نهایی طومار سوای عکس و تصویر هم برای نمره به چنگ آوردن نباید زیاد امیدوار باشد. فرقی ندارد که با یک مقاله مملو‌از طریق هایی برای میلیاردر شدن روبرو باشیم یا این که کدهای سری هسته ای. هیچکس دلش نمیخواهد جزوه های پر‌از متن و تیتر را بخواند، سوای اینکه بها آن ها چقدر میباشد. محتوای شما با کل المان های درون خویش میباشد که قادر است یک مقاله شایان توجه را تولید کند.

زمانی یک کاربر نوشته ای را مییابد، شما 8 ثانیه زمان دارید چیزی را به او بدهید که تا انتها منش را برود. در یک نگاه شل به حیث نمی رسد، آکادمی رایا پارس البته حقیقت روایت این میباشد که تکنیک های تایپ کردن تیتر و گستردن متا فقط محصور به حاصل گوگل وجود ندارد، بلکه اولی منظره از برگه نوشته تان به عبارتی نقشی را داراست که یک زمینه متقاعد کننده می‌تواند داشته باشد.

تقسیم متن‌ها به جمله ها و جمله های کوتاه بسیار حیاتی میباشد، منتهی برای ارتقاء شانس در جذب استفاده کننده، درج به موقع تصاویر و ویدیو ها بسیار اساسی می‌باشند. در لحاظ داشته باشید زیاده روی در یک نحوه دقیقا مانند پتکی میباشد که به مکان مزیت، سبب تخریب میشود. در حالتی که نوشته‌ی‌علمی شما با یک تصویر هم می‌تواند بها محتوایی را ارتقا دهد، این مجال را از عبارات و جمله‌ها بها آفرین نگیرید. قبل از اینکه مخاطبین شما میخواهند چه چیزی را بخوانند، بایستی همواره پیگیر این باشید what is seo که چه چیزی را هم میخواهند ببینند. بسته های ترکیبی یار نخستین و ایرانسل یک راه‌حل زیرکانه برای مشترکینی میباشد که دوست دارا هستند خودشان تصمیم گیرنده باشند. در محتوا نویسی هم ردیابی مخلوط متبوع اکثریت یوزرها اصلی میباشد. هر دو ورقه قادر است یک عکس جالب و دو کاغذ آینده نیز ویدئویی دیدنی دقت به همدم داشته باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:42

همون‌طور که تا قبل از این گفتیم، تگ تایتل یک کدام از مهم‌ترین تگ های HTML در بهینه سازی می‌باشد. یادتان باشد که تایتل عالی = لغات کلیدی مهم + جذابیت. هر چه زمینه تعیین کلمه ها کلیدی را بدون شوخی بگیرید، احتمال کلیک یوزرها روی لینک و پیوند ارتقاء مییابد. به طبعٌ از تایپ کردن لغت ها کلیدی فرعی در تگ تایتل غافل نشوید و مخلوط معناداری را برای توضیحات آن در حیث بگیرید. نقطه صفر سئو پاراگراف‌بندی را با لغت ها کلیدی اساسی استارت فرمائید. برای تایپ کردن توضیحات، حاصل جست‌وجوی گوگل تحقیق نمائید و نیم‌نگاهی هم به تایتل وبسایت رقبا بندازید.

همینطور رعایت موارد ذیل به شما یاری می‌نماید توضیحاتی برای برچسب تیتر بنویسید که هم ایده‌آل باشد و هم استانداردهای گوگل را داشته باشد.

توضیحات تگ تیتر دربین 54 تا 60 کاراکتر محصور فرمائید
در شرایطی که نیاز به جداسازی عبارت‌ها دارید آن‌ها را با Dash غیر وابسته فرمایید.
تایتل آحاد صفحه های وب سایت بایستی غیرتکراری و مختلف باشند و هیچ برگه‌ای فارغ از تگ تیتر باقی نماند.
برای خودداری از سردرگمی و تشخیص غلط گوگل، آکادمی رایا پارس تگ تایتل و هدینگ‌ها (Hها) را یکسان ننویسید.
کلمه ها کلیدی اساسی را در پوسته گزاره به شغل ببرید و تگ تیتر را با تکرار عبارات مالامال نکنید.
با به کارگیری از عبارات جادویی، مثل بدون‌پول، what is seo تخفیف، ارزان و … کاربر را برای کلیک ترغیب فرمائید.
برای ثابت به‌روزبودن محتوا، از تاریخ استقاده نمائید و تاریخ‌های دیرین را در تگ تایتل دستکاری نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 70 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:33

فکر کنید، سا‌عتها مجال و انرژی برای طراحی وب خویش صرف کرده‌اید. یک تم دیدنی روی تارنما قرار داده‌اید. تصاویر مطلوب پیدا کرده‌اید و محتواهای اورجینال نوشته‌اید. نقطه صفر سئو مطمئنید که بازدیدکنندگان از دیدن این وب سایت لذت می برند. ولی مشکلی میباشد. چه مشکلی؟ هیچ بازدید کننده‌ای ندارید! آکادمی رایا پارس چرا؟ زیرا در گیر تعدادی خطا رایج در طراحی وب گردیده‌اید که به seo آن زخم زده میباشد. چه اشتباهاتی؟ با تریبون همپا باشید تا ۱۰ مثال پرتکرار آن را با هم رسیدگی کنیم.

۱۰ غلط رایج در طراحی وب سایت که می بایست جلوی آن‌ها‌را بگیرید
1. پیشمایش یا این که Navigation وبسایت ضعیف
احتمالاً شما هم سایت‌هایی را چشم‌اید  what is seo که نمی‌دانستید از کجا و چطور بایستی به قسمت گزینه نظرتان بروید. سردرگم شدن در اینگونه وبسایت‌هایی، برای هیچ کاربری خوشایند وجود ندارد. خویش را مکان بازدیدکننده وب سایت قرار دهید. آیا این پیاده سازی مطلوب میباشد؟ آیا میتواند به چیزی که میخواهد رسد؟

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 15:00

در‌این قسمت ما به شما پنج شیوه معرفی میکنیم که میتوانید نقطه صفر سئو جهت تعیین مورد برای ساخت محتوا از آن استعمال فرمایید.

1. به کار گیری از کلمه ها کلیدی
فرض نمائید که می خواهید مطلبی درباره آشپزی اهل ایران بنویسید. در مرحله نخستین میتوانید همین عبارت را در موتورهای کاوش تایپ فرمایید و موضوعات مربوط به آن را ببینید و با رعایت آن مسئله خویش را تعیین فرمائید. هم‌اینگونه می توانید از ابزارهای اختصاصی این فعالیت سود بگیرید.

یک ابزار یافتن کلیدواژه خوب و بسیار سهل SEMrush میباشد. برای به کار گیری از این ابزار کافیست کلمه و واژه کلیدی انتخابی خویش را تایپ نمائید و دوست داستنی‌ترین نتیجه ها را برای مرزوبوم خویش ملاحظه کنید. هم اکنون فرض نمائید یک وب سایت شیرینی‌پزی آنلاین دارید و «کاپ‌کیک»‌ یکی تولیدها آن میباشد! آکادمی رایا پارس در نمونه فوق ممکن میباشد به نتیجه ها ذیل عکس العمل فرمائید:
۱۰ امر پخت کاپ‌کیک که بایستی در منزل آزمون فرمایید!
۳ فرمان پخت کاپ‌کیک برای همگان!
امر پخت کاپ‌کیک معمولی و خوشمزه!

2. موضوعات داغ را پیدا نمائید!
موضوعات داغ مدام گزینش‌های خیر میباشند. برای معین کردن آن ها می توانید از ابزار گوگل ترند استعمال فرمائید. این ابزار به شما تعداد جستجوی هر مورد در گوگل را اکران میدهد و سپس میتوانید مورد‌های متعدد را با یکدیگر مقایسه نمائید. برای مثال با جستجوی عبارت «آشپزی» می فهمید که موضوعات «فراگیری مینیاتوری» و «ترفندهای دیدنی آشپزی» موضوعات پرسرچ این روز ها می‌باشند. شما می توانید موضوعات داغ را پیدا و تجزیه و آنالیز نمائید و آن‌گاه به عبارتی‌ها را ارتقاء دهید. what is seo  این یک راه حل بی آلایش البته بسیار اثر گذار میباشد و میتواند موجب بهبود سئوی تارنما شما خواهد شد.

3. در جستجوی رقبا باشید!
یکی از دیگر از طریق‌های گزینش زمینه برای ساخت‌و‌ساز محتوا جستن رقبای بی واسطه و غیرمستقیم میباشد! در مرحله اولیه محتواهای حریف را پیدا نمایید و بعد از آن از محتواهای آنها الهام بگیرید. ملاحظه کنید که در کجا می توانید محتوای کیفیت بالا‌تری ارائه نمایید و یا این که چه چیزی را میتوانید تجزیه و نظارت یا این که عیب گیری نمایید. شما میتوانید از این طرز مقام خویش را ارتقاء دهید!

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 16:06

استراتژی محتوا یک عمل تجاری سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد. استراتژی محتوا نقشه راهی میباشد که بازاریابی محتوای شما‌را هدایت می‌نماید و آن را در مسیر صحیح خویش پیش میبرد. این استراتژی محتواست که معین می‌نماید نقطه صفر سئو محتوای شما روی چه عده ای اثر میگذارد، چطور به دست مخاطبان هدفش می رسد و شایسته ترین نتیجه ها را برای استحصال‌وکار شما به دست می آورد.

از سوی دیگر، بازاریابی محتوا فرایند سازماندهی، مجال‌بندی، آکادمی رایا پارس ساخت و ساز و تکثیر محتوا میباشد. بازاریابی محتوا تاکتیک‌هایی میباشد که با امداد استراتژی محتوا تدوین می‌گردد.

استراتژی محتوای شما به سوالهای ذیل جواب خواهد اعطا کرد:

میخواهید چه کارهایی اجرا دهید؟
مخاطبان مقصود شما چه اشخاصی میباشند؟
چه نوع محتوایی را منتشر خواهید کرد؟
چه گونه محتوای شما میتواند نماینده برندتان باشد؟
چطور میتوانید محتوای خویش از محتوای رقبا را متمایز فرمائید؟
چه‌طور محتوای خویش را تبلیغ و تقویت خواهید کرد؟
چه معیارهایی برای سنجش توفیق محتواهای خویش دارید؟
شما فارغ از پی بردن مقصد، what is seo هیچ وقت به سراغ نرم‌افزار‌ریزی مسافرت نخواهید رفت! استراتژی محتوا ضمانت می‌نماید که کوشش‌های بازاریابی محتوای شما در مسیر صحیح هدایت خواهد شد. فارغ از یک استراتژی به طور کامل بدیهی و تمجید گردیده، ممکن میباشد فرصت و هزینه متعددی را برای تایپ کردن محتوا یا این که اخذ سرویس ها ساخت محتوا هدر بدهید که تاثیری روی استفاده کننده و حاصل تجاری آیتم انتظار شما ندارند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 16:55

نرخ پریدن یا این که bounce rate یک کدام از معیارهای اندازه گیری پروسه پیاده سازی و اجرای تارنما و بازاریابی محتوا وبسایت میباشد. نقطه صفر سئو نرخ پریدن یا این که Bounce rate تعداد کاربرانی میباشد که با وب سایت رابطه برقرار نکرده و فارغ از تعامل با وبسایت از آن بیرون گردیده‌اند. نرخ پریدن Bounce rate مانند هر دلیل دیگری در بهینه سازی وب سایت فقط در کنار کارداران دیگر بهینه سازی بر درجه تارنما اثر می گذارد و کاهش نرخ پریدن یوزرها از تارنما به تنهایی به صورت اعجاز آسایی به افزایش درجه تارنما شما سبب ساز نخواهد شد. البته می بایست دقت داشته باشید که نرخ پریدن وب سایت به صورت بدون واسطه با مخاطب آخری راز و عمل دارااست و این بدان مضمون‌ میباشد که‌این استدلال هم از حیث گوگل و هم از حیث بازاریابی بر روی نتیجه ها دلخواه شما از تارنما اثر میگذارد. سئوکاران ماهر تمامی معتقدند که ارتقا نرخ پریدن یک تارنما، از عواملی میباشد آکادمی رایا پارس که بایستی با‌گاز برطرف گردد و عدم اصلاح آن جراحت‌های دورازشوخی به تارنما خواهد زد. 

نرخ پریدن Bounce rate بر روی نرخ رجوع و برگشت سرمایه ROI اثر بی واسطه میگذارد.

توضیح گوگل در باره کلمه های Bounce و Bounce rate
Bounce: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک شیت از وبسایت
Bounce rate: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک برگه از تارنما نسبت به آحاد تعاملات یوزرها با وبسایت. یعنی در صورتیکه 100 مخاطب به تارنما مراجعه کرده و 5 تا از آن‌ها فارغ از تعامل با وب سایت از آن بیرون شوند شما 5 درصد نرخ پریدن در وبسایت خویش دارید.
توضیح گوگل تماماً پر‌نور و آشکار میباشد. گاهی نرخ پریدن bounce rate بالا در یک کاغذ میتواند معنای بدی نداشته‌باشد. در صورتی مخاطب درپی جواب یک پرسش باشد و نصیب ابتدایی محتوای شما جواب پرسش او‌را بدهد، استفاده کننده به طور طبیعیً دیگر به قرائت ادامه متن رغبتی ندارد. از طرف دیگر در صفحه ها تارنما، شما از Call to Actions ها برای ارتقاء تعامل استفاده کننده با وبسایت استعمال میکنید و نرخ پریدن بالا می تواند به معنای عدم استعمال موادتشکیل دهنده ترغیب کننده مخاطب به تعامل با وب سایت باشد. مقصود شما از طراحی وب سایت در غایت تعامل با استفاده کننده و فروش محصول و سرویس ها به مخاطب است و نرخ پریدن بالا در وب سایت در معنای کاهش این تعاملات با تارنما است.

مقصود یوزرها از مراجعه به تارنما و تعداد کاربرانی که به‌این غرض می‌رسند، آحاد موادتشکیل دهنده وب سایت را پایین اثر قرار میدهد.

یوزرها به دلایلی روی پیوند صفحه های تارنما شما کلیک می‌نمایند. این دلایل ممکن میباشد حقیقتاً بی‌التفات باشند. آنان ممکن میباشد بخواهند ادامه یک تصویر دیدنی را ببینند یا این که آنکه بخواهند با کلیک کردن what is seo یک تجارب خارق العاده از تعقیب کردن لینک و پیوند تارنما شما داشته‌باشند. همواره بایستی به مراد استفاده کننده احترام گذاشت اساسی وجود ندارد این مراد چقدر والا یا این که خرد میباشد. پیش از اینکه بخواهید به دلایل خروج یوزرها از وبسایت تصور کنید، می بایست به هدف ها یوزرها از مراجعه به تارنما خویش مطلع گردید. آن‌گاه شما میتوانید برای مخاطبان خویش محتوایی گران بها ساخت و ساز فرمایید.

شعور خواست و نیاز عده ای که به تارنما شما جذب میگردند (خریداران تولیدها) مداقه بسیار بالایی داراست و این مداقه تنها در قضیه کاهش نرخ پریدن Bounce rate وجود ندارد. بلکه شما برای کمپین های بازاریابی تولید ها خویش می بایست خواست و نیاز یوزرها و مشتریان تولید ها خویش را فهم نمایید تا بتوانید به غرض پایانی وب سایت یعنی فروش متاع برسید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:49

کمپانی‌ها و کسانی که سرویس ها seo وردپرس را ارائه می دهند، آغاز بایستی بدانند شما چه انتظاری از بهینه سازی وب سایت خویش دارید. نقطه صفر سئو سرویس ها seo وردپرس مشتمل بر موردها مختلفی میباشد که با دقت به بیزنس شما و به کار گیری‌ای که از وبسایت خویش میکنید، با هم تفاوت دارا هستند و می توانید شایسته ترین نوع را برگزینید.

بهینه سازی فنی، seo داخلی و offpage seo ، بهینه سازی تلفن همراه و بهینه سازی محلی کل سرویس ها بهینه سازی را در بر میگیرند و با دقت به وبسایت متبوع یک یا این که تعدادی تا از آن ها گزینش میشود. مسلماً برای وبسایت‌هایی که تبادل پیوند‌های داخلی و فرنگی متعددی دارا‌هستند بایستی سئوی خارجی به خیر ایفا گیرد تا بتواند سعی مایحتاج را داشته باشد.

برای اجرا بهینه سازی وبسایت مطلوب بایستی روند مختلفی طی خواهد شد که بعضی از آن ها دربرگیرنده مفاد پایین می باشند.

رسیدگی موقعیت ایندکس شدن تارنما در گوگل و موتورهای کاوش گر
گزینش لینک یکتا مطلوب وردپرس برای ساخت‌و‌ساز نشانی بهینه سازی وبسایت
تعیین پلاگین‌های گوناگون بهینه سازی وردپرس برای سئو محتوا و روش فعالیت وب سایت
تصویب تارنما در جستجوی کنسول گوگل
سئو بینش یا این که ایده ها مطالب
سئو سرعت بار گذاری مطالب در وردپرس
ارتقاء امنیت تارنما در وردپرس
فعال کردن HTTPS, SSL در وردپرس
و …
همان گونه که میبینید سرویس ها seo وردپرس مشتمل بر مورد ها مختلفی میباشد و بایستی برای پیشرفت در عملکرد وردپرس پلاگین‌هایی را هم به آن اضافه کرد تا بتواند تلاش بهتری داشته باشد. آکادمی رایا پارس این پلاگین‌ها چه می‌باشند و چه‌گونه عمل می‌نمایند؟

معرفی پلاگین‌های اساسی seo وردپرس و کاربرد آنان


برای بهینه سازی وردپرس خیر صرفا بایستی یک محتوای مطلوب ساخت بلکه بایستی به سیرتکامل‌ای شغل کرد که بتوان به خیر و خوبی با یوزرها در تعامل بود. پلاگین‌های مختلفی مانند پلاگین yoast جزو پلاگین‌های بهینه سازی داخلی می باشند که به افزایش عملکرد وردپرس امداد می‌نمایند.

همینطور بعضا از پلاگین‌ها برای ساماندهی ایده ها و کامنت های یوزرها گزینه به کار گیری قرار می گیرند. پلاگین‌هایی مانند پلاگین یوآست جزو پرکاربردترین پلاگین‌هایی می باشند که می‌قدرت از آن ها استفاده کرد. کلاً گونه های پلاگین بهینه سازی وردپرس به سه تیم تقسیم‌بندی میگردند که مشتمل بر مفاد ذیل می‌باشند:

پلاگین‌های seo داخلی وردپرس مانند پلاگین یوآست برای با صرفه کردن پست‌های خویش
پلاگین‌های ارتقا سرعت وردپرس که منجر می شود تا عمل کردن با این پلتفرم ریلکس‌خیس گردد و بتوان با سرعت بیشتری تصاویر و محتواهای متعدد را بر روی وردپرس آپلود کرد. همینطور این پلاگین‌ها منجر می گردند what is seo تا سرعت بارگذاری تارنما نیز ارتقا یابد و یوزرها نیز از این سرعت بارگذاری استقبال می‌نمایند. پلاگین‌هایی مانند پلاگین راکت نیز از این پاراگراف‌اند.
پلاگین‌های سئو تصاویر در وردپرس: همان گونه که از نامش پیداست این پلاگین شغل دستکاری و سئو تصاویر را برای محتواهای وب سایت ایفا میدهد تا seo وردپرس به شایسته ترین نحو ممکن ایفا گیرد. پلاگین‌هایی مانند پلاگین WP Smush  از این گزاره می‌باشند.
seo محتوا و seo وردپرس
با دقت به‌این که وردپرس بر روی ساخت محتوا عمل می‌نماید و وقتی که به یک وبسایت وارد می شوید سراغ تفحص متن ها و مشاهده تصویرها و ویدیوهای مربوط به آنها می شوید، ساخت و ساز محتوا نصیب مهمی از بهینه سازی وردپرس را در بر می گیرد.

هنگام ساخت محتوا این شغل می بایست مطابق عبارات کلیدی اساسی و فرعی شکل گیرد و به این شکل با تکرار به جا و مطلوب این لغت ها در متن، خواننده را به شیت مربوطه هدایت نمایند.

معمولاً محتوا آغاز ایجاد میشود و ویرایشات موردنیاز نیز بر روی آن جاری ساختن می گردد آن‌گاه به جای مطلوب در اطراف وردپرس وارد می شود. برخی اشخاص که در ساخت محتوا ماهر می‌باشند، مبادرت به ساخت و ساز محتوا در به عبارتی گوشه و کنار وردپرس می‌نمایند و مبنی بر پلاگین‌هایی که در‌این دور و بر انجام گردیده است، مشکلاتی که در محتوا وجود دارااست و مانعی بر راه و روش بهینه سازی میباشد رفع می شود.

درین دور و بر بازنویسی می تواند بارها و بارها شکل گیرد و آن گاه محتوا به مرحله تکثیر رسد.

ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده مطابق اصول seo گوگل اجرا میگیرد تا بتواند در بهینه سازی وب سایت مؤثر واقع خواهد شد و محتوایی استفاده کننده پسند و گوگل پسند ارائه دهد. شایسته ترین و مهم ترین نصیب محتوا تولید تیتر و ذیل تیتر‌هایی میباشد که برای استفاده کننده جالب باشد و اصول seo در آن ها رعایت گردیده باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 101 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 17:39

درین نوشته ی علمی به شما نقطه صفر سئو خوا‌هیم اعلام‌کرد که cannibalization چیست. کنیبالیزیشن وقتی رخداد می‌ افتد که دو یا این که یک‌سری ورقه در وبسایت شما برای یک عبارت کاوش گردیده رقابت نمایند. به صورت خلاصه برای این که بدانید cannibalization چیست می‌قدرت خاطرنشان کرد این ناهم خوانی هنگامی صورت میدهد که مضمون تکراری در وب سایت وجود داشته باشد و گوگل نتواند انتخاب نماید که کدام ورقه می بایست برای عبارت جستجوی داده گردیده ظواهر گردد. این معمولاً برای اصطلاحات تماماً معمولی که ورقه فرود (توانا) ندارند رخداد میفتد.  آکادمی رایا پارس در‌این نوشته‌علمی به شما خوا هیم اظهار کرد کنیبالیزیشن چیست و با خطرها، طرق شناسایی و رفع آن آشنا خوا هیم شد.

کنیبالیزیشن چیست؟

cannibalization (کنیبالیزیشن) seo داخلی یکی مهم‌ترین مسائل میباشد که بر شرایط صفحه های وبسایت شما موتورهای کاوش تأثیر میگذارد. این پارادوکس را فقط وقتی که متوجه می‌شوید که به seo وبسایت خویش مراجعه‌نمایید.

به‌این مفهوم که ممکن میباشد تصور کنید که همگی مورد ها را از لحاظ ارتباطات، سرصفحه‌ها و محتوا و غیره در دست دارید . به صدق مدیر کرده اید، البته در صورتیکه گوگل حس نماید برگه دیگری با موضوعی شبیه با به عبارتی مسئله در وبسایت شما جانور میباشد، قادر است درجه تارنما شما‌را به صورت قابل توجهی مختل نماید و وضعیت‌های بهتر خویش را از دست بدهید. چیزی که می دانیم این میباشد که کنیبالیزیشن حتی برای شایسته ترین وب سایت‌ها با استراتژی‌های محتوای ظریف و شعور عمیق نیز فیس می دهد.

چرا کنیبالیزیشن به seo وب سایت جراحت می زند؟
۱. رقابت با خویش

در حالتی‌که لغت ها کلیدی خویش را در وبسایت خویش تکرار فرمایید، what is seo به این معناست که برای مرتبه بندی در گوگل با خودتان رقابت میکنید.

۲. کاهش جايگاه صفحه های
فرض فرمائید شما دو پست با مورد شبیه دارید. در این حالت، گوگل نمی‌تواند تشخیص دهد که کدام نوشته‌ی علمی می بایست برای یک پرس و جو خاص جايگاه بالاتری داشته باشد. ضمن این، دست اندرکاران مهمی‌مانند بک لینک و پیوند و CTR به مکان یک پست در یک سری پست کاهش می یابد. در سود، احتمالاً همگی آنان جايگاه تحت تری خواهند داشت.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 18:22

تعیین اسم منحصر از مواقعی میباشد نقطه صفر سئو که هر کسی آن را اجرا نمی‌دهد شغل بسیار بی آلایش‌ای میباشد البته اثر شگفت‌انگیزی دارااست.
پیش از اینکه تصویری به اینترنت‌وبسایت خویش اضافه نمائید، برای سفارشی‌سازی کردن اسم فولدر وقت بگذارید. نامی تعیین فرمایید که مرتبط با جمله یا این که موضوعی میباشد که درخصوص آن در درحال حاضر تایپ کردن می‌باشید. عملکرد نمائید از یکی‌از کلمه ها کلیدی در اسم تصویر استعمال فرمایید. از جمله در حالتی‌که برگه اینترنت در زمینه ی یک کوله‌پشتی میباشد تصویر آن را به اسم کوله پشتی مارک X ذخیره نمایید.

در شرایطی‌که میل داشتید که برای تصاویر تولیدها خویش تگ alt قرار دهید، آکادمی رایا پارس تلاش فرمائید به طبع درین تگ شماره ی سریال و یا این که شماره ی متاع را نیز قرار دهید.
یوزرها هیچ زمان اسم فولدر شمارا نخواهند روئت کرد البته با این فعالیت به موتورهای کاوش سیگنال‌های خیر و خوبی ارسال میکنید بر طبق اینکه برگه اینترنت شما با صرفه گردیده‌است.
در چندین سال اخیر قابلیت و امکان یادگیری ماشینی گوگل، توسعه و گسترش بخش اعظمی در مورد تشخیص اتوماتیک تصاویر داشته میباشد البته به خیال و خاطر داشته باشید که گوگل هنوز ایرادات متعددی در این باره داراست و براین اساس تا جایی که میتوانید بایستی به آن یاری نمائید. فراموش نکنید که می بایست به معمولی‌ترین و مختصرترین شرایط ممکن این اسم را گزینش فرمایید و از تکرار بیشتراز حد لغت ها کلیدی بپرهیزید.

۳- از برچسب‌های Alt به کارگیری نمائید
برچسب‌های Alt از سایر مواقعی میباشند که بازدید‌کننده وب سایت آنان را نمی‌بیند ولی خزنده‌های موتورهای کاوش عنایت بالایی برای آن قائل می باشند. زمانیکه تصویر متبوع سازه به دلایلی بر روی شیت وبسایت آرم داده نمیشود هر متنی که در نصیب Alt Tags آن تصویر نوشته‌اید به مکان آن اکران داده میگردد. what is seo پس تجربیات‌ کاربری نماد میدهد که درین قسمت از متن، تصویری وجود دارااست که مفهومی که در متن جایگزین آمده را می رساند.

در‌حالتی که از وردپرس فارسی استعمال می کنید Alt Tags در نصیب توضیحات تصویر به متن جایگزین ترجمه گردیده است و چنانچه از html به کار گیری میکنید می توانید از امر alt=”your alt text” برای تصویر آیتم نظرتان استعمال فرمائید.
یک نکته ماهر:
با به کار گیری از ابزار ahrefs می توانید عکسهایی که در سایتان تگ alt ندارند را پیدا نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 16:17